Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Niebiańska Wojowniczka
Opis:
Serafie są doskonałymi wojowniczkami w zwarciu, które w pojedynkach jeden na jeden są w stanie błyskawicznie wyeliminować przeciwnika. Posiadają naturalny talent do posługiwania się lekkim oraz średnim orężem, który jest przystosowany do ich budowy ciała. Ich styl walki opiera się głównie o walkę dwoma broniami, z rzadka korzystają również z tarcz ponieważ podczas walki wykorzystują rozmaite akrobacje, które pozwalają im zarówo unikać ataków jak i wyprowadzać kombinacje trudne do przewidzenia przez oponenta. Prócz niekonwencjonalnych ataków, Serafie szkolone są w używaniu klasycznych rodzajów kombinacji, które muszą opanować.
Umiejętności Aktywne:
Szybki Cios
Serafia ze względu na swoją nienaganną technikę po zrobieniu uniku wyprowadza szybki cios w odsłonięte części ciała. W zależności od uzbrojenia przeciwnika, jego techniki oraz umiejętności, obrażenia mogą być powierzchowne, głębokie a nawet śmiertelne. Mimo iż jest to podstawowa technika, dobrze zastosowana może zakończyć pojedynek w kilka chwil.
Ulepszenia:
25% (Brąz) - Skuteczne stosowanie techniki, powoduje iż Serafia nabiera wprawy, a szybkość i skuteczność ataku rośnie o 20%.
50% (Srebro) - Zbieranie kolejnych doświadczeń, powoduje iż Serafia jest w stanie wyprowadzić dwa szybkie ciosy przeciwnikowi.
75% (Złoto) - Zebrane dotychczas doświadczenia, powodują iż Serafia osiąga maksymalną skuteczność, co czyni ją mistrzynią stosowania tej techniki. Ataki wyprowadzane przez Serafią mają większą szansę zadać głębokie rany.
Grad Ciosów
Serafia wykorzystując swoją zwinność, zadaje serię ciosów, które zmuszają cel do przyjęcia postawy obronnej. Cel można zmienić, o ile nowy cel znajduje się w zasięgu. Jest to skuteczna technika jeżeli walka toczy się z kilkoma przeciwnikami. Zmuszając jeden cel do przyjęcia pozycji obronnej, uniemożliwiamy mu wyprowadzenie szybkiego ataku, co pozwala nam zaatakować następnego przeciwnika, nie martwiąc się o atak ze strony pierwszego celu.
Ulepszenia:
25% (Brąz) - Skuteczne stosowanie techniki, powoduje iż Serafia nabiera wprawy, a liczba celów zostaje zwiększona do dwóch podczas jednorazowego wykorzystania techniki. (dwóch przeciwników zmuszonych do przybrania pozycji obronnej)
50% (Srebro) - Zbieranie kolejnych doświadczeń, powoduje iż Serafia jest w stanie zwiększyć liczbę celów do trzech przeciwnikowi.
75% (Złoto) - Zebrane dotychczas doświadczenia, powodują iż Serafia osiąga maksymalną skuteczność, co czyni ją mistrzynią stosowania tej techniki. Ataki wyprowadzane przez Serafią mają szansę rozbroić przeciwnika.
Bojowe Salto
Serafia wykonuje dynamiczny 3 metrowy skok ku przeciwnikowi, połączony z próbą zadania mu poważnych obrażeń bronią. Atak jest o tyle niebezpieczny, gdyż nie można się skutecznie bronić w powietrzu oraz w sytuacji, gdy chybimy, o tyle jeżeli nasz atak sięgnie celu, spowoduje bez wątpienia rozgległe obrażenia, zważywszy na siłę ciosu, wynikającą z impetu wynikającego z prędkości i cięzaru ciała przyciąganego przez grawitację planety.
Ulepszenia:
25% (Brąz) - Skuteczne stosowanie techniki, powoduje iż Serafia nabiera wprawy, a odległość skoku zostaje zwiększona do trzech metrów.
50% (Srebro) - Zbieranie kolejnych doświadczeń, powoduje iż Serafia jest w stanie zwiększyć odległość do czterech metrów.
75% (Złoto) - Zebrane dotychczas doświadczenia, powodują iż Serafia osiąga maksymalną skuteczność, co czyni ją mistrzynią stosowania tej techniki. Pozwala to na błyskawiczne wykonanie dwóch skoków w celu zaatakowania dwóch celów.
Niebiańska Szarża
Serafia chwilowo (15s) zwiększa szybkość biegu i ataku. Sztuka ta daje również niewrażliwość na czary usidlające, jednakże skutkiem ubocznym jest osłabienie organizmu, które drastycznie obniża możliwości zarówno ofensywne jak i defensywne (5 tur). Cały zabieg polega na użyciu niebiańskiej magii, która nienaturalnie zwiększa i dostarcza duże ilości adrenaliny do organizmu. Dodatkowo ów magia odbija wszelkie efekty magiczne, które mogą spowolnić bądź unieruchomić Serafię.
Ulepszenia:
25% (Brąz) - Skuteczne stosowanie techniki, powoduje iż Serafia nabiera odporności na negatywny wpływ stosowania techniki, a regeneracja zabiera jej cztery tury.
50% (Srebro) - Zbieranie kolejnych doświadczeń, powoduje iż Serafia jest w stanie zregenerować się po trzech turach .
75% (Złoto) - Zebrane dotychczas doświadczenia, powodują iż Serafia osiąga maksymalną odporność, co czyni ją mistrzynią stosowania tej techniki. Pozwala to na dwukrotne wykonanie Szarży jednakże wydłuża to okres regeneracji do pięciu tur.
Niebiańska Postawa
Serafie posiadają swój oryginalny, niepowtarzalny i widowiskowy styl walki, którym nie tylko skutecznie eliminują przeciwników lecz również olśniewają innych, którzy z podziwem i zazdrością oglądają zabierające dech w piersi widowiskowe ewolucje. Niebiańska postawa, jest czymś naturalnym, dla każdej Serafii, ponieważ jest bazą do wykonywania jakichkolwiek ataków opartych na sztukach walki. Im wyższy poziom opanowania niebiańskiej postawy, tym większe możliwości ofensywne w walce. Wadą ów techniki walki, jest brak ruchów defensywnych, gdyż Serafie skupiają się jedynie na szykim eliminowaniu przeciwnika, w walkach długodystansowych nie są tak skutecznie, co nie znaczy, że nie są groźne.
Rozwój:
1# - Gdy poziom niebiańskiej postawy wyniesie 10% wówczas Serafia otrzymuje dodatkowe 5 punktów rozwoju.
2# - Gdy poziom niebiańskiej postawy wyniesie 25% wówczas Serafia może nauczyć się drugiej umiejętności.
3# - Gdy poziom niebiańskiej postawy wyniesie 50% wówczas Serafia otrzymuje dodatkowe 5 punktów rozwoju.
4# - Gdy poziom niebiańskiej postawy wyniesie 75% wówczas Serafia może nauczyć się trzeciej umiejętności.
5# - Gdy poziom niebiańskiej postawy wyniesie 100% wówczas Serafia może nauczyć się czwartej umiejętności oraz zacząć naukę kolejnego aspektu.
INFROMACJE
Jeżeli jakaś umiejętność osiągnie wartość 100% oznacza to iż jest to jej maksymalny poziom rozwoju. Nie oznacza to jednak iż nic więcej nie da się z nią zrobić, ponieważ gdy osiągniemy w/w wartość wówczas w specjalnym miejscu, można dokonać własnej modyfikacji tej umiejętności. (można zwiększyć liczbę ciosów, dodać dodatkowy manewr lub wykorzystać ją przy dodaniu jakiegoś innego efektu).
Umiejętności rozwijane są automatycznie podczas walk i treningów. Mistrz Gry decyduje o postępach i ma obowiązek informować o ich progresie, po zakończonym pojedynku tudziesz treningu. Najważniejsze podczas oceniania jest kreatywność, taktyka, logika a czasami odwaga, mimo przegranej również może dojść do polepszenia naszych umiejętności, wszystko leży w naszych rękach.
Offline
Niebiańska Czarodziejka
Opis:
Serafie, prócz tego, że są niezwykle utalentowanymi wojowniczkami, mogą się również poszczycić tym iż potrafią stosować jedynie sobie znaną magię, która jest szczególnie skuteczna przeciwko pomoitom piekieł i innym demonom. Źródłem ich magii jest światło z którego czerpią siłę i energię. Niebiańska magia dzieli się na dwa rodzaję: ofensywną i defensywną. Niebiańskie Czarodziejki korzystają wyłącznie z ofensywnej magii ponieważ, w swej arogancji nie dostrzegają możliwości przegranej. Od najmłodszych lat wpajano im, że ich rasa jest niezwyciężona i jest ponad wszystkimi innymi stworzeniami Athelasii.
Umiejętności Aktywne:
Słoneczny Rozbłysk
Serafia korzystając z niebiańskiej magii, tworzy świetlistą powłokę wokół jej ciała, po czym skupia ów energię i rozprasza w niesamowitym tempie tworząc rozbłysk, który oślepia przeciwników w promieniu 15m, na kilka sekund pozbawiając go całkowicie orientacji. Jeżeli przeciwnikiem jest istota pochodzenia demonicznego, promienie rozbłysku powodują poparzenia.
Ulepszenia:
25% (Brąz) - Poprawienie kontroli niebiańskiej magii, powoduje iż promienie rozbłysku osiągają na tyle duże skupienie, że są w stanie lekko poparzyć istoty nie będące pomiotami piekieł.
50% (Srebro) - Poprawienie kontroli niebiańskiej magii, powoduje iż jesteśmy w stanie kontrolować trajektorię lotu promieni, co pozwala nam oślepiać i ewentualnie poparzyć przeciwników, natomiast nasi sojusznicy pozostają nietknięci.
75% (Złoto) - Poprawienie kontroli niebiańskiej magii, powoduje iż jeżeli przeciwnik znajduje się w odległości 5m od nas i zostanie oślepiony, to czas w którym odzyska wzrok wydłuża się do 3 tur.
Offline
Strony: 1